شعر در مورد آناناس

شعر در مورد آناناس ,شعر درباره آناناس,شعر برای آناناس,شعر در باره آناناس,شعر با آناناس,شعر درمورد آناناس,شعر با کلمه آناناس,شعر با کلمه ی آناناس,شعری در مورد آناناس,شعری درباره آناناس,شعر درباره ی آناناس,شعر کودکانه در مورد آناناس,شعر مفهومی در مورد آناناس,شعرهای کودکانه در مورد آناناس

شعر در مورد آناناس

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد آناناس برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

آناناس کله سبز

محصول باغ سبز

پوست تنش قشنگه

با میکروبا میجنگه

شعر در مورد آناناس

وقتی بی اشتهایی

دوست نداری غذایی

چاره کارت اینه

آناناس شیرینه

شعر درباره آناناس

چند متری پس از‌ آن میوه‌فروشی دیدم

که به اندازه یک نیروگاه

نور می‌افشاند

و در آن منظره نورانی

همه‌جور میوه خوش‌رنگی بود

من هلو را دیدم

زرد‌آلو را دیدم

آلبالو را حس کردم!

موز را فهمیدم!

و به جرأت می‌گویم

آناناس را بوییدم!

شعر برای آناناس

و به خود گفتم:

من چه خوشبختم امروز

و چه اندازه لبم خندان است

نکند اندوهی

عیش امروز مرا کور کند

چه کسی پشت درختان است؟

شاید از خیل طلبکاران است

… فصل تابستان است

و همه می‌دانند

میوه این فصل فراوان است

میوه‌هایی بی‌لک

بچه‌هایم… طفلک!

بی‌نصیبند از این عیش که امروز مرا مهمان است

شکمم خالی نیست

معده لبریز و پر از احساس است!

و نشستن و تماشاکردن

راستی ارزان است!

من خوشبختم!

شعر در باره آناناس

آناناسم، آناناس

یه میوه‎ی خیلی خاص

برای رفع تشنگی

کاهش تب و خستگی

درمان زخم و سوختگی

دوای سرماخوردگی

درمان درد و التهاب

بعد عمل جراحیا

شعر با آناناس

هر بافتِ آسیب‎دیده

خیر از آناناس دیده

تو ورمِ مفاصل بهتر از من نیست

حاضر تجزیه غذا رو گوارش شمارو

با مواد درونم

می‎کنم از قبل بهتر

شعر درمورد آناناس

آب آناناسِ خالی

برا صبحونه عالی

ناشتا بخور، بهتره

میکروبارو می‎بره

شعر با کلمه آناناس

گرفتگیِ بینی

حل میشه زود و سریع

من و آب‎لیمو و عسل

می‎شیم یه شربت ملس

ضد عفونت و مرض

ضد گلودردمو بس

کنسرو و کمپوت من

هست اما میوه، یه چیز دیگست

رسیدَمَم همه جا هست

پره ویتامین و تازست

شعر با کلمه ی آناناس

رنگ چشا داره مثل آبمیوه ها متنوع میشه،

چند وقت دیگه رنگای

استوایی، لیمو نعناع و آناناسی هم اضافه میشه 😐

شعری در مورد آناناس

آناناس درسته رو

میذارید تو ظرف میوه

و میذارید جلو مهمون،

یه شمشیری چیزی هم بذارید

کنارش حداقل!

شعری درباره آناناس

یه روز بابام یه گلدون با گلش خرید آورد

گذاشت رو تاقچه

آقا من سه روز بهش آب می دادم

روز سوم وقتی از سر کار اومد

گلدونو برداشت یه سینی با چاقو برداشت

شروع کرد به قاچ کردن گلدون

اونجا بود که ما تازه فهمیدیم آناناس چیه!

شعر درباره ی آناناس

آقا ما گرد و غبار ؛

شما طوفان کاترینا 😀

آقا ما ته تلخ خیار ؛

شما ماسک آناناس با رایحه هلو 😀

شعر کودکانه در مورد آناناس

رفتم میوه فروشى میوه بخرم

، دست کردم اناناس بردارم

که یه دفه یه دختره بلند شد جیغ زد

گفت چکار میکنى کصافط ؟

نگو دختره نشسته بود روى زمین

داشت گوجه فرنگى جمع میکرد

و من کلیپسشو با آناناس اشتباه گرفتم !

شعر مفهومی در مورد آناناس

یکی از فانتزیام اینه

که یه رانی (ترجیحا آناناس) بگیرم

دستم بخورم چند قدم حرکت کنم

بعد قوطی رانی رو به سمت پشت بندازم

همونطوری که تیکه های آناناس دارن

از قوطی درمیان (با حرکت آهسته) همه دهنشون وا بمونه

بگن این کیه که اینقدر پولداره از خیر ته رانی گذشت!

منم پشت سرمو نگاه نکنم

و به سمت افق به حرکتم ادامه بدم :))

شعرهای کودکانه در مورد آناناس

بوی موز و آناناس

بوی میوه های نوبر

بوی زردآلو میاد

بابا با دست پر میاد

شعر در مورد آناناس

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد تعهد

شعر در مورد تحویل سال

شعر در مورد آل سعود

شعر در مورد رهبر

شعر در مورد تخت جمشید