عبدلی جان

عبلی ام

عبدلی جان

عبلی ام

بایگانی

غذاهای ممنوعه در دوره سرماخوردگی

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

غذاهای ممنوعه در دوره سرماخوردگی

سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,سرماخوردگی در بارداری,علائم سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرماخوردگی,سرماخوردگی را چگونه درمان کنیم,سرماخوردگی در کودکان,سرماخوردگی در بزرگسالان,سرماخوردگی در نوزادان,سرماخوردگی در بهار,سرماخوردگی در تابستان,سرماخوردگی در پاییز,سرماخوردگی در زمستان,آشنایی با سرماخوردگی,همه چیز در مورد سرماخوردگی,سرماخوردگی واگیردار است,سرماخوردگی و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان سرماخوردگی

غذاهای ممنوعه در دوره سرماخوردگی

به گزارش بی اس ام اس خوردن برخی مواد غذایی می‌تواند سیستم ایمنی را ضعیف کند و نشانه برخی بیماری‌ها مانند سرماخوردگی را افزایش دهد. پس وقتی بیمارید از خوردن این 3 ماده غذایی خودداری کنید.
1. کافئین وقتی سرما ‌خوردید نوشیدن مایعات ضروری است اما بهتر است تا جای ممکن دور برخی نوشیدنی‌ها مانند قهوه، سودا و الکل را خط بکشید زیرا آب بدن شما را بیشتر دفع می‌کند.

2. غذاهای شیرین شکر می‌تواند سبب تضعیف گلبول‌های سفیدخون و ناکارآمدی آنها در مقابله با ویروس‌ها شود. طبق تحقیقات انجام شده ،افرادی که حدود 100 گرم شکر می‌خورند فعالیت گلبول‌های سفیدخونشان 50 درصد کاهش می‌یابد و برای 5 ساعت ضعیف می‌مانند. جالب است که قند میوه‌ها از این امر مستثنا است و حتما می‌تواند محرک سیستم ایمنی باشد.

منبع : salamatiran.com

غذاهای ممنوعه در دوره سرماخوردگی

مطالب مرتبط :

مواد غذایی برای کمک به بی خوابی و خواب بهتر

چند ماده غذایی که کمک می‌کند بهتر بخوابید

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی

  • محسن عبدلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی