شعر در مورد اسم باران

شعر در مورد اسم باران,شعر درباره اسم باران,شعر نو در مورد اسم باران,شعر درمورد اسم دختر باران,شعر درباره اسم باران,شعر در مورد اسم باران,شعر نو در مورد اسم باران,شعر درمورد اسم دختر باران,شعر اسم باران,شعر عاشقانه برای اسم باران,شعر برای اسم باران,شعر به اسم باران,شعر با اسم باران,شعری برای اسم باران,شعر برای نام باران,شعر درمورد اسم باران,شعر در مورد اسم دختر باران,شعر با کلمه باران,شعر با کلمه باران,شعری با کلمه باران,شعر عاشقانه با کلمه باران,شعر با کلمه ی باران

شعر در مورد اسم باران

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد اسم باران برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دیروز

یک سال تمام

در جست‌وجویت بودم

اما تو بر لب‌هایم خفته بودی

بعد، اشتباهاً

لب‌هایم را به بهار دوختم

چشم‌هایم را به باران

قلبم را به گل

پل الوار , شعر پل الوار , اشعار پل الوار , آثار پل الوار , اشعار عاشقانه پل الوار

شعر در مورد اسم باران

دیر آمده ای

محبوب من

آنقدر دیر

که به پنج زبان زنده ی دنیا هم

دوستم بداری

هیچ اتفاق عاشقانه ای

سکوت بارانی این دیدار را نخواهد شکست

مهدیه لطیفی , شعر مهدیه لطیفی , اشعار مهدیه لطیفی , آثار مهدیه لطیفی , اشعار عاشقانه مهدیه لطیفی

شعر درباره اسم باران

آدم های اینجا

هیچکدام شبیه تو نیستند ‏

دلتنگت که می شوم  ‏

چشم هایم را می بندم  ‏

باران را تجسّم می کنم  ‏

تو زلال مهربانی  ‏

مهربان زلالی …‏

شعر سه شنبه , شعر در مورد سه شنبه , شعر درباره سه شنبه , شعر در وصف سه شنبه

شعر نو در مورد اسم باران

باران

خیال توست

می آید، شدید می شود،

صورتم را خیس می کند …

باران؛

آمدن توست

همه را عاشق می کند …

رضا کاظمی , شعر رضا کاظمی , اشعار رضا کاظمی , آثار رضا کاظمی , اشعار عاشقانه رضا کاظمی

شعر درمورد اسم دختر باران

ما دو پیراهن بودیم

بر یک بند…

یکی را باد برد،

دیگری را

باران هر روز خیس می کند…

شعر دوشنبه , شعر در مورد دوشنبه , شعر درباره دوشنبه , شعر در وصف دوشنبه

شعر درباره اسم باران

باران صبح

نم نم

می بارد

و تو را به یاد می آورد

که نم نم باریدی

و ویران کردی

خانه کهنه را…

پابلو نرودا , شعر پابلو نرودا , اشعار پابلو نرودا , آثار پابلو نرودا , اشعار عاشقانه پابلو نرودا

شعر در مورد اسم باران

اینجا

همین جا

نزدیک همین تنفس بى خواب

تــو را

طـورى نزدیک به لمسِ هـوا حس مى کنم

که گنجشک تشنه، عطـرِ باران را.

شمس لنگرودی , شعر شمس لنگرودی , اشعار شمس لنگرودی , آثار شمس لنگرودی , اشعار عاشقانه شمس لنگرودی

شعر نو در مورد اسم باران

صدایم کن

اعجاز من همین است

نیلوفر را به مرداب می‌‌بخشم

باران را به چشم‌های مردِ خسته

شب را به گیسوانِ سیاهِ سیاهِ خودم

عباس معروفی , شعر عباس معروفی , اشعار عباس معروفی , آثار عباس معروفی , اشعار عاشقانه عباس معروفی

شعر درمورد اسم دختر باران

خیال تو دل ما را شکوفه باران کرد

نمیرد آن که به هر لحظه یاد یاران کرد

شعر شراب , شعر در مورد شراب , شعر درباره شراب , شعر در وصف شراب

شعر اسم باران

در آستانه ی کدام در گم شده ای

هر چه دست دراز می کنم

دستم به گیسوانت نمی رسد

ما که نسیم را با هم آواز خوانده

و سحر را با هم 

گریسته بودیم

تا صبحِ متبرُکِ باران و عاطفه

های های ها….. ی

کجاست بندِ عاطفه

کجاست آن صبح خجسته!؟

شعر شمع , شعر در مورد شمع , شعر درباره شمع , شعر در وصف شمع

شعر عاشقانه برای اسم باران

قطره قطره

باران می نویسد :گل

نم به نم

دو دیده ی من می نویسد: تو

شعر سیگار , شعر در مورد سیگار , شعر درباره سیگار , شعر در وصف سیگار

شعر برای اسم باران

هنوز بوی پیراهن تو

با طعم خیسِ همان فتیر نازکِ برشته با من است

شعر جمعه , شعر در مورد جمعه , شعر درباره جمعه , شعر در وصف جمعه

.

شعر به اسم باران

جز ما کسی خبر نداشت

که در خانه با خواهش باران و بوسه چه می‌کنیم

ما در خفای پرده حتی

از احتمال دیدن حضرت آینه هم سخن می‌گفتیم

شعر پنجشنبه , شعر در مورد پنجشنبه , شعر درباره پنجشنبه , شعر در وصف پنجشنبه

شعر با اسم باران

می توانم برایت شعری بگویم

از تمام حرفهایی که نمی زنم

از جاده هایی که

بی تو

قدم زدم

از پنجره هایی که از آن ندیدمت

از روزهایی که بی تو هدر شدند..

می توانم شعری باشم

و برلب‌هایت

زمزمه شوم..

باران کافی‌ست برایم

که دوباره عاشقت شوم…

شعر دعا , شعر در مورد دعا , شعر درباره دعا , شعر در وصف دعا

شعری برای اسم باران

باران که آمد

گلی در خانه ام رویید

آفتاب که تابید

آیینه ای تمام قد به خانه ام داد

شعر سفید شدن مو , شعر در مورد سفید شدن مو , شعر درباره سفید شدن مو , شعر در وصف سفید شدن مو

شعر برای نام باران

نازنین!

زیر باران سرانگشتانت

بذر کوچک حروف

سطرهایی از گل های آفتابگردانند

شعر شطرنج , شعر در مورد شطرنج , شعر درباره شطرنج , شعر در وصف شطرنج

شعر درمورد اسم باران

می بارم

چشمانی کو که تو را ببینم

دهانی که تو را بخوانم

گوشی که تو را بشنوم

شعر اصفهان , شعر در مورد اصفهان , شعر درباره اصفهان , شعر در وصف اصفهان

شعر در مورد اسم دختر باران

آفتاب را دوست دارم

به خاطر پیراهنت روی طناب رخت

باران را

اگر که می بارد

بر چتر آبی تو

و چون تو نماز می خوانی

من خداپرست شده ام.

شعر سی سالگی , شعر در مورد سی سالگی , شعر درباره سی سالگی , شعر در وصف سی سالگی

شعر با کلمه باران

باران که می بارد

دوباره شاعر می شوم

شعر چهارشنبه , شعر در مورد چهارشنبه , شعر درباره چهارشنبه , شعر در وصف چهارشنبه

شعر با کلمه باران

در خیابان باران به من گفته بود

که در خانه چشمانت هستند

شعر کنکور , شعر در مورد کنکور , شعر در وصف کنکور , شعر درباره کنکور

شعری با کلمه باران

فراموشت کرده ام

و حالا

همه چیز عادی شده

باران که می بارد

پنجره را می بندم

دیگر یادم نیست

غروب جمعه

چه ساعتی بود !

پاییز را

تنها از روی تقویم می شناسم !

فراموشت کرده ام 

اما

گاهی دلم برای دلتنگ ِ تو شدن

تنگ می شود

شعر امتحانات , شعر در مورد امتحانات , شعر در وصف امتحانات , شعر درباره امتحانات

شعر عاشقانه با کلمه باران

ای مهربان تر از برگ در بوسه های باران

بیداری ستاره در چشم جویباران

آیینه ی نگاهت پیوند صبح و ساحل

لبخند گاه گاهت صبح ستاره باران

شعر دانشگاه , شعر در مورد دانشگاه , شعر در وصف دانشگاه , شعر درباره دانشگاه

شعر با کلمه ی باران

بازا که در هوایت خاموشی جنونم

فریاد ها برانگیخت از سنگ کوه ساران

ای جویبار جاری ! زین سایه برگ مگریز

کاین گونه فرصت از کف دادند بی شماران

شعر شیطان , شعر در مورد شیطان , شعر در وصف شیطان , شعر درباره شیطان

شعر در مورد اسم باران

گفتی: به روزگاران مهری نشسته گفتم

بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران

بیگانگی ز حد رفت ای آشنا مپرهیز

زین عاشق پشیمان سرخیل شرمساران

شعر دانشجو , شعر در مورد دانشجو , شعر در وصف دانشجو , شعر درباره دانشجو

شعر درباره اسم باران

پیش از من و تو بسیار بودند و نقش بستند

دیوار زندگی را زین گونه یادگاران

وین نغمه ی محبت بعد از من و تو ماند

تا در زمانه باقی ست آواز باد و باران

شعر قایق , شعر در مورد قایق , شعر در وصف قایق , شعر درباره قایق

شعر نو در مورد اسم باران

فروردین دارد تمام می شود

اولین باران بهار را که نبوده ای

خودت را

به اولین شکوفه ی اردیبهشت برسان

می دانی که؛

اردیبهشت بی تو… بهشت نمی شود!

شعر قهرمان , شعر در مورد قهرمان , شعر در وصف قهرمان , شعر درباره قهرمان

شعر درمورد اسم دختر باران

داشتی می‌رفتی

که باران گرفت

باید بودی، می دیدی

باران

چقدر به رفتنت می آمد..!

شعر دماغ , شعر در مورد دماغ , شعر در وصف دماغ , شعر درباره دماغ

شعر درباره اسم باران

شبیه باران بر دریا

بیهوده به تو فکر می کنم

شعر ضرب المثل , شعر در مورد ضرب المثل , شعر در وصف ضرب المثل , شعر درباره ضرب المثل

شعر در مورد اسم باران

باران که می بارد

دلم می خواهد

پروانه شوم

و از پیله ی خود بیـرون بیایم

شعر انار , شعر در مورد انار , شعر در وصف انار , شعر درباره انار

شعر نو در مورد اسم باران

دست های تو وُ

چتری که برایم خریده ای

باران های وحشی زیادی را متمدن کرده اند.

شعر آشتی , شعر در مورد آشتی , شعر در وصف آشتی , شعر درباره آشتی

شعر درمورد اسم دختر باران

باران اگر بهانه‌ای برای گریستنت نبود،

تو این همه از آسمان سخن نمی‌گفتی!

شعر شجاعت , شعر در مورد شجاعت , شعر در وصف شجاعت , شعر درباره شجاعت

شعر اسم باران

دیر شده، می دانم!

باید بیایم

باران را در چشم هایت بند بیاورم؛ 

به قلبت نفوذ کنم و

خاطره ی سالها تنهایی ات را پاک کنم!

شعر صدف , شعر در مورد صدف , شعر در وصف صدف , شعر درباره صدف

 

شعر عاشقانه برای اسم باران

جنگل

ردپای باران است

ویرانه

ردپای توفان

من ردپای توام

همیشه پشت در خانه ات

تمام می شوم.

شعر طناز , شعر در مورد طناز , شعر در وصف طناز , شعر درباره طناز

شعر برای اسم باران

دلم باران

دلم دریا

دلم لبخند ماهی ها

دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور

دلم بوی خوش بابونه می خواهد

شعر شهدا , شعر در مورد شهدا , شعر در وصف شهدا , شعر درباره شهدا

شعر به اسم باران

وای، باران؛

باران،

شیشه پنجره را باران شست

شعر علم , شعر در مورد علم , شعر در وصف علم , شعر درباره علم

شعر با اسم باران

آسمان سربی رنگ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ .

می پرد مرغ نگاهم تا دور،

وای، باران،

باران،

پر مرغان نگاهم را شست

شعر طفل , شعر در مورد طفل , شعر در وصف طفل , شعر درباره طفل

شعری برای اسم باران

روزهای بارانی را

بیشتر دوست دارم!

انگار مهربان تر می شوی

و من همان هستم!

شعر ظرفیت , شعر در مورد ظرفیت , شعر در وصف ظرفیت , شعر درباره ظرفیت

شعر برای نام باران

ابرها

راه گم کرده اند

وگرنه

کوچه ی بی درخت

باران می خواهد چه کار!؟

که تنهایی کبوتری را

تا پشت بی قراری پنجره ی ما بکاشند!؟

شعر دانش , شعر در مورد دانش , شعر در وصف دانش , شعر درباره دانش

شعر درمورد اسم باران

خواب می دیدم که در باران پرستیدم تو را

چشم من روشن، درآن رویا، تو را دیدم تو را

بغض کردم، ناله کردم، عشق کردم، عاشقی

روی سنگ قلب تاریکم تراشیدم تو را

شعر ضعبف کشی , شعر در مورد ضعبف کشی , شعر در وصف ضعبف کشی , شعر درباره ضعبف کشی

شعر در مورد اسم دختر باران

عهد کردم تا تو را دیدم هم آغوشت شوم

لیک دراوج خجالت من نبوسیدم تو را

عاشقانه گفته ام وین بارهم بشنو ز من

عشق من با این همه هرگز نفهمیدم تو را

شعر ربیع الاول , شعر در مورد ربیع الاول , شعر در وصف ربیع الاول , شعر درباره ربیع الاول

شعر با کلمه باران

یک نفر من را صدا زد که ز تو غافل کند

در صدای گنگ او ازعشق پرسیدم تو را

عاشقانه، عامدانه دوستت دارم نفس

درمسیرسرخ چشمم پای کوبیدم تو را

این غزل باشد برای لحظه های غربتم

درهمان وقتی که خوابم برد و نشنیدم تو را

شعر اسب , شعر در مورد اسب , شعر در وصف اسب , شعر درباره اسب

شعر با کلمه باران

مثل یک جریان موسیقی

مثل یک باران پاییزی

ناگهانی بودنت عشق است!

شعر شیراز , شعر در مورد شیراز , شعر در وصف شیراز , شعر درباره شیراز

شعری با کلمه باران

به خاطرت

با همه قهر کردم!

حالا رفته ای

و من شبیه تکه ابری تنها شده ام

نمی بارم

آرام آرام

دق می کنم!

شعر صلوات , شعر در مورد صلوات , شعر در وصف صلوات , شعر درباره صلوات

شعر عاشقانه با کلمه باران

تو عاشق باران بودی

رفتی…

من از غصه آب شدم

خورشید کم کم بخارم کرد

حالا سالهاست

دارم برایت می بارم.

شعر یاسمن , شعر در مورد یاسمن , شعر در وصف یاسمن , شعر درباره یاسمن

شعر با کلمه ی باران

یاد تو  ابری کوچک است

که چشم‌های مرا بارانی می‌کند

و نسیمی است

که از میان گیسوانم می‌گذرد

شعر نور , شعر در مورد نور , شعر در وصف نور , شعر درباره نور

شعر در مورد اسم باران

باید به چشم هایم نگاه کنی

این شعرها

هرچقدر هم خوب باشند

نمی توانند دلتنگی ام را

بیان کنند..

چترهای کاغذی

زیر باران

دوام نمی آورند…!

شعر قلیان , شعر در مورد قلیان , شعر در وصف قلیان , شعر درباره قلیان

شعر درباره اسم باران

در چشم من

_این آرامگاه ابری

باران های زیادی مرده اند…

برای تسلی که آمدی

شاخه ای بوسه

آرام

برسنگ گونه ام بگذار…

شعر هزاره , شعر در مورد هزاره , شعر در وصف هزاره , شعر درباره هزاره

شعر نو در مورد اسم باران

میان من و تو

فاصله یک باران ست

و خیالت که مرا

از پنجره می گیرد

شعر سیب , شعر در مورد سیب , شعر در وصف سیب , شعر درباره سیب

شعر نو در مورد اسم باران

در زیر باران ابریشمین نگاهت

بار دگر

ای گل سایه رست چمنزار تنهایی من

چون جلگه ای سبز و شاداب گشتم

شعر نقاشی , شعر در مورد نقاشی , شعر در وصف نقاشی , شعر درباره نقاشی

شعر درمورد اسم دختر باران

بعد از رفتنت

نسبت به هر چیزی دلهره دارم!

به باز شدن در

زنگ تلفن

پیامک گوشی

صدای آشنا

نم باران

راه همیشگی 

دلهره هایی که

هیچ کدامشان

تو نیستی..!

شعر قهر , شعر در مورد قهر , شعر در وصف قهر , شعر درباره قهر

شعر درباره اسم باران

باران

آبرویم را خرید

شبیه مردی که گریه نمی‌کند

به خانه برگشتم!

شعر دشت , شعر در مورد دشت , شعر در وصف دشت , شعر درباره دشت

شعر در مورد اسم باران

دوستت خواهم داشت

باشد که هر پنجره

خاطره ای باشد

برای انتظار در باران

و بارانِ در انتظار

که این کوچه

پر از عطرِ دیدار‌های دوباره است.

شعر کتاب , شعر در مورد کتاب , شعر در وصف کتاب , شعر درباره کتاب

شعر نو در مورد اسم باران

من یک بار مرگ را تجربه کرده ام

یک نفر شبیه تو

دست یک نفر

که شبیه من نبود را گرفته بود !

باران هم می آمد

شعر کربلا , شعر در مورد کربلا , شعر در وصف کربلا , شعر درباره کربلا

شعر درمورد اسم دختر باران

خیلی وقته دیگه بارون نزده

رنگ عشق به این خیابون نزده

خیلی وقته ابری پرپر نشده

دل آسمون سبک تر نشده

شعر کوه , شعر در مورد کوه , شعر در وصف کوه , شعر درباره کوه

شعر اسم باران

نفست باران است 

دل من تشنه ی باریدن 

ابر دل بی چتر مرا 

مهمان کن .

شعر هفته وحدت , شعر در مورد هفته وحدت , شعر در وصف هفته وحدت , شعر درباره هفته وحدت

شعر عاشقانه برای اسم باران

نه باران و نه شعر

از هیچ کدام دیگر

کاری ساخته نیست

برای گرفتن دستانت …

شعر مرگ دوست , شعر در مورد مرگ دوست , شعر در وصف مرگ دوست , شعر درباره مرگ دوست

شعر برای اسم باران

شعر من

در نبود تو

داغدار واژه ایست

که باران هم

توان گریستنش را ندارد …

شعر سلام , شعر در مورد سلام , شعر در وصف سلام , شعر درباره سلام

شعر به اسم باران

چه غم انگیز است

این باران

انگار تنها من نیستم که

منتظرم …

شعر هوای پاک , شعر در مورد هوای پاک , شعر در وصف هوای پاک , شعر درباره هوای پاک

شعر با اسم باران

چترمان را

بر سر گرفته ایم

و می خواهیم باران

حالمان را بهتر کند …

شعر صنم , شعر در مورد صنم , شعر در وصف صنم , شعر درباره صنم

شعری برای اسم باران

من

باران می شوم

تو با دست هایت

در آغوشم بگیر …

شعر فقر , شعر در مورد فقر , شعر در وصف فقر , شعر درباره فقر

شعر برای نام باران

باران نیستی

ولی هر وقت می آیی

حالم خوب می شود.

شعر اسم نرگس , شعر در مورد اسم نرگس , شعر در وصف اسم نرگس , شعر درباره اسم نرگس

شعر درمورد اسم باران

سپاسگزارم

سپاسگزارم باران

که تا خانه همراهی ام کردی

تا ندانم

چه تنها هستم …

شعر اسم نگار , شعر در مورد اسم نگار , شعر در وصف اسم نگار , شعر درباره اسم نگار

شعر در مورد اسم دختر باران

در این مه غلیظ

دنبال تو می گردم

ابر باران زا

شعر اسم ندا , شعر در مورد اسم ندا , شعر در وصف اسم ندا , شعر درباره اسم ندا

شعر با کلمه باران

به چه کارم می آید

این چتر

وفتی خود ، بارانم ….

شعر اسم نگین , شعر در مورد اسم نگین , شعر در وصف اسم نگین , شعر درباره اسم نگین

شعر با کلمه باران

دل من در عطش دیدار است

یار دیرینه ی من باران است …

شعر اسم مهتاب , شعر در مورد اسم مهتاب , شعر در وصف اسم مهتاب , شعر درباره اسم مهتاب

شعری با کلمه باران

و این باران

که در نبودنت می بارد

نامش باران نیست

نمک زخم این خاطره هاست …

شعر اسم مرجان , شعر در مورد اسم مرجان , شعر در وصف اسم مرجان , شعر درباره اسم مرجان

شعر با کلمه ی باران

چه تنهاست

باران

در ازدحام چتر ها …

شعر اسم نسیم , شعر در مورد اسم نسیم , شعر در وصف اسم نسیم , شعر درباره اسم نسیم

شعر در مورد اسم باران

یادت

بارش باران است

وقتی چتری ندارم …

شعر اسم مجید , شعر در مورد اسم مجید , شعر در وصف اسم مجید , شعر درباره اسم مجید

شعر درباره اسم باران

چگونه می توانم

دوستت نداشته باشم؟

وقتی تو

دلیل آمدن باران هستی …

شعر اسم مهران , شعر در مورد اسم مهران , شعر در وصف اسم مهران , شعر درباره اسم مهران

شعر نو در مورد اسم باران

دل ام

گرفته بود

باران

از اینجا شروع شد …

شعر در مورد اسم باران