عبدلی جان

عبلی ام

عبدلی جان

عبلی ام

بایگانی

قرص عشق

قرص عشق ,قرص عشق آور,قرص فراموشی عشق,قرص ضد عشق,قرص شکست عشقی,خرید قرص عشق,قرص فراموش عشق,قرص برای شکست عشقی,قرص عشقی,قرص برای درمان شکست عشقی

قرص عشق , قرص عشق آور , قرص فراموشی عشق , قرص ضد عشق

توضیحاتی در مورد قرص عشق

عشق حس والایی است که هر کسی در زندگی شانس تجربه کردن آن را دارد . برخلاف تصور همه مردم که سرمنشا عشق را دل و احساسات میدانند باید گفت که منشا عشق عقل و فعالیت های مغز است . عاشق شدن بر اساس ترکیب شیمیایی مغز شکل می گیرد . عاشق شدن نه تنها برای روان و روح ما مفید است بلکه اثرات ارزشمندی روی بدن ما و ترکیب شیمیایی مغز و لذت بردن از زندگی دارد..در این مطلب از سایت جسارت در مورد قرص عشق صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

نشان دادن عشق

اگر به دنبال عشق هستید، به دیگران نشان بدهید! فضای اطراف‌تان را با حرکات دست و حرکات بدنی (زبان بدن) پر کنید. پژوهشی در سال ۲۰۱۶ با ترتیب‌دادن قرار آشنایی میان زوج‌ها و بررسی آنها به این نتیجه رسید که زن‌ها و مردها تمایل بیشتری به دیدار دوباره کسانی داشتند که دست‌هایشان را تکان می‌دادند. در همین پژوهش با ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن‌های آشنایی مکان‌محور، مشخص شد، افرادی با حالت بدنی گشوده نسبت به افراد با عکس‌هایی در حالت‌های بسته و گرفته بیشتر برای آشنایی انتخاب می‌شوند.

ساخت قرص عشق

لاری یانگ ــ پژوهشگر مرکز تحقیقات ملی اولیه یرکز در دانشگاه ایموری در آتلانتا ــ طی مطالعات خود روی اساس شیمیایی تمام احساسهای مهم انسان از جمله عشق آزمایش و بررسی می کند. دکتر یانگ تاکید دارد که هدف نهایی وی از انجام این مطالعات در تولید قرص عاشقی در واقع عاشق کردن مردم نیست، بلکه وی قصد دارد به حقایقی درباره بیماریهای سخت روانی مانند اوتیسم که روی توان ایجاد ارتباطات اجتماعی تاثیرگذار است، دست یابد.وی در حال مطالعه روی ترکیبات شیمیایی مغزی است که در ارتباطات احساسی نقش دارند. یانگ درباره تحقیقات خود می گوید:بیولوژیست ها به زودی می توانند وضعیت های روانی خاصی را که با عشق در ارتباط هستند به زنجیره ای از اتفاقات زیست شیمی هستند، کاهش دهند. نتایج این تحقیق در مجله نیچر منتشر شده است.

ارتباط چشمی و عشق

روانشناس و استاد دانشگاه ماساچوست، «جوآن کلرمن» (Joan Kellerman) گروه‌هایی که شامل ۷۲ دانشجویی که باهم آشنا نبودند، تشکیل داد و از آنها خواست برای ۲ دقیقه به چشمان یکدیگر خیره نگاه کنند. دانشجوها اعلام کردند پس از این کار میل و اشتیاق بیشتری نسبت به طرف مقابل پیدا کردند. بنابراین ارتباط چشمی بلندمدت می‌تواند شما را به طرف مقابل پیوند دهد و حتی باعث شکل‌گیری عشق و اشتیاق نسبت به کسی شود که پیش از این ندیده‌اید.

مراحل عشق

دنیس ندر (Dennis Neder)، نویسنده‌ی کتاب «در دنیای زنان یک مرد باش» (Being a Man in a Woman’s World)، می‌گوید: «عشق سه مرحله دارد: مرحله‌ی شیفتگی، مرحله‌ی پیوند و مرحله‌ی آشنایی. با شناخت این سه مرحله می‌فهمید که آیا عشق شما واقعی است یا نه». به‌گفته‌ی دکتر ندر، مرحله‌ی شیدایی زمانی است که شما نمی‌توانید برای بودن با او منتظر بمانید. این مرحله‌ی رمانتیک و خیالی عشق است. درواقع این همان مرحله‌ای است که مردم از آن به‌عنوان عشق واقعی یاد می‌کنند، اما این مرحله بعد از مدت‌زمان کوتاهی از بین می‌رود. مرحله دوم مرحله‌ی پیوند است. در‌ طول این مرحله سعی می‌کنید که فرد مقابل را بشناسید و تمام برنامه‌های مختلف زندگی‌تان را براساس او تنظیم می‌کنید. اگر این مرحله را ادامه دهید به‌تدریج وارد مرحله‌ی سوم می‌شوید که به آن مرحله‌ی آشنایی می‌گویند. در مرحله‌ی آشنایی برنامه‌هایی را ترتیب می‌دهید که فرد مقابل در آن حضور دارد و درنهایت باهم ازدواج می‌کنید. شما کم‌کم متوجه می‌شوید که فرد مقابل‌تان درمورد موضوعات مختلف چه احساسی دارد و از چه چیزهایی لذت می‌برد. همچنین هم‌زمان دوباره روی زندگی شخصی خودتان، مسیرها و اهداف‌تان تمرکز می‌کنید. براساس باور متخصصان «عشق واقعی» از اینجا شروع می‌شود.

  • محسن عبدلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی